اهدای ۲۳۰ عنوان از منشورات دفاع مقدس به آستان  مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام    

اهدای ۲۳۰ عنوان از منشورات دفاع مقدس به آستان  مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام    

حوزه/ ۲۳۰ عنوان از منشورات مرکز اسناد دفاع مقدس به کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز اسناد دفاع مقدس، ۲۳۰ عنوان از منشورات خود را در ۴۶۰ مجلد را به کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا کرد.
بر اساس این گزارش: برخی از عناوین کتب اهدایی عبارتند از: «دفاع مقدس در بیانات امام خمینی (ره)»، «مجموعه مقالات، سخنرانی ها، دست نوشته ها در مورد فرماندهان دفاع مقدس سرداران شهید احمد کاظمی، ابراهیم همت، مهدی باکری»، «تاریخ شفاهی دفاع مقدس»، «جنگ ایران و عراق در اسناد سازمان ملل متحد»، «روزشمار جنگ ایران و عراق»، «اطلس آماری جنگ شهرها»، «اطلس حماسه خرمشهر و نبرد بیت المقدس»، «اطلس یگانی شامل اطلس لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع)، لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، لشکر ۷ ولی عصر(عج)» و دهها عنوان دیگر از جمله منشورات اهدایی است.
این گزارش حاکی است، نمایشگاهی هم از کتب اهدایی مرکز اسناد دفاع مقدس در کتابخانه آستان مقدس برپا شده است که پس از پایان نمایشگاه، کتب مزبور به بخش مجموعه سازی کتابخانه منتقل می شود تا مواردی جهت استفاده خواهران و برادران عضو کتابخانه انتخاب و پس از فهرست نویسی در قفسه باز کتابخانه عرضه شود.
لازم به ذکر است: مواردی از کتب اهدایی نیز جهت مطالعه زائرین حرم مطهر به کتابخانه ویژه حرم در دو بخش خواهران و برادران منتقل می شود.
https://hawzahnews.com/xbsCB
#حضرت_فاطمه_معصومه_سلام_الله_علیها
@haramqom_lib
https://eitaa.com/joinchat/2937520146C323b467cf1 
پرتال کتابخانه   
http://10.10.10.24/portal/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *