پژوهشگران و محققان کتابخانه های آیت الله العظمی بروجردی و  آیت الله العظمی حائری (فیضیه) می‌توانند با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با ارائه کارت عضویت از کتابخانه آستان استفاده کنند

پژوهشگران و محققان کتابخانه های آیت الله العظمی بروجردی و آیت الله العظمی حائری (فیضیه) می‌توانند با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با ارائه کارت عضویت از کتابخانه آستان استفاده کنند

برگزاری جلسه پیرامون تعاملات بین کتابخانه های آیت الله العظمی بروجردی (مسجداعظم)، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و کتابخانه آیت الله العظمی حائری (فیضیه)

در این جلسه که با حضور مدیران سه کتابخانه، آقایان رجبیان، راهنورد و عباسی، سرکار خانم دارابی مدیر بخش خواهران کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و سرکار خانم حسن نژاد مسئول بخش خواهران کتابخانه آیت الله بروجردی(ره) تشکیل گردید، ابتدا جناب آقای رجبیان درباره تعامل، همفکری و هم افزایی بین کتابخانه ها به ایراد سخن پرداختند و سپس درمورد نحوه عملکرد کتابخانه ها، چگونگی عضوگیری و ارائه خدمات به اعضا،  همفکری و تبادل نظر شد.

در ادامه جناب آقای عباسی مدیر کتابخانه حرم مطهر بر آمادگی این کتابخانه برای ارائه خدمات بر پژوهشگران کتابخانه های مسجداعظم و فیضیه با ارائه کارت شناسایی و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کردند.

سپس جناب آقای راهنورد مدیر کتابخانه مسجداعظم بر ضرورت استفاده از ظرفیت های سه کتابخانه تاکید کرده و افزودند لازم است جلسات مشترک با کارشناسان فهرست نویسی و نسخه پژوهان را در دستور کار قرار دهیم.

در ادامه جلسه، با توجه به شرایط موجود و به دلیل تعطیل بودن دو کتابخانه فیضیه و مسجداعظم مقرر گردید:

  1. اعضا این دو کتابخانه بتوانند با ارائه کارت عضویت از امکانات کتابخانه حرم مطهر استفاده کنند.
  2. همچنین امکان استفاده و دسترسی کتابخانه آستان به پایگاه های اطلاعاتی کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی فراهم شود تا کاربران بتوانند همزمان از امکانات هر سه کتابخانه استفاده نمایند.
  3. جهت دسترسی به منابع کمیاب چاپی در اسرع وقت در مورد دیجیتال سازی این منابع، مسئولین سه کتابخانه با یکدیگر تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
  4. تعامل کارشناسان کتابخانه ها با یکدیگر جهت ارتقای سطح علمی و خدمات
  5. تشکیل جلسات مستمر در بازه زمانی مشخص بین سه کتابخانه
تصاویر
  • پژوهشگران و محققان کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی (ره) می‌توانند با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با ارائه کارت عضویت از کتابخانه آستان استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *