به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برنامه ملی محفل ادبی «از کریمه(س) تا رضا(ع)» با حضور شاعرانی از آستان‌های خراسان رضوی، فارس و قم در کتابخانه آستان مقدس قم برگزار شد.

این محفل ادبی روز گذشته با حضور عاطفه جوشقانیان دبیر محفل ادبی پروین اعتصامی و شعر خوانی سیدمهدی شفیعی، فاطمه زاهدمقدم، زهراسادات هاشمی، انسیه سادات هاشمی از شعرای آیینی استان قم با بهره‌مندی از صفحات اختصاصی آستان‌های مقدس قم، مشهد و شیراز در فضای مجازی منعکس شد.

در این محفل ادبی بیش از ۱۰ شاعر آیینی مطرح از سه استان قم، خراسان رضوی و فارس آثار خود پیرامون شخصیت، آثار و برکات حضرت معصومه سلام الله علیها، امام رضا علیه السلام و حضرت احمدبن موسی علیه السلام را خواندند.

گفتنی است این اقدام کتابخانه حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) با استفاده از ابزار هنر که ماندگار و اثرگذار بر جامعه است انجام گرفت و در آینده نیز در دستور کار این کتابخانه در مناسبت های ملی و دینی خواهد بود.