به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کتابخانه آستان مقدس فاطمی با همکاری اداره کل کتاب خانه های عمومی استان قم و شهرستان رودسر، مسجد مقدس جمکران و بنیاد شهید قم ویژه‌برنامه‌ای را با عنوان «شکوفه‌های بهشتی» و با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی در سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر در حرم مطهر این بانوی با کرامت برگزار کرد.

در این ویژه‌برنامه که به میزبانی کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد زهرا بلند دوست نویسنده جوان رمان «چایت را من شیرین می کنم» به معرفی این کتاب که در رابطه با دختری که پدرش عضو مجاهدین خلق و برادرش عضو داعش شده است پرداخت و بر واقعی بودن بخش مربوط به داعش در این رمان و استفاده از مستندات تاریخی تأکید کرد.

همچنین در این نشست رقیه آزادنیا بانوی شاعر آیینی استان گیلان به غزل خوانی اشعار سروده خود با محوریت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها پرداخت.

در ادامه از سیده فاطمه حسینی، دختر نخبه استان قم که از رتبه‌های برتر کنکور سال ۹۸ رشته پزشکی بود به عنوان بانوی نمونه تقدیر به عمل آمد و وی رمز موفقیت خود را حمایت‌های خانواده و علاقه به مطالعه زیاد عنوان کرد.

اجرای سه مسابقه زنده به مناسبت میلاد بانوی کرامت وبا موضوع دختران و حضرت معصومه سلام الله علیها از دیگر برنامه های این نشست بود.